AAARGH tweede failure - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu AAARGH tweede failure - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

AAARGH tweede failure

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmie

08 September 2008 | Thailand, Bangkok

Nou echt waar, ik ga jullie even spammen hoor!! Frustraties alom! Vandaag heb ik het dus weer gepresteerd om de PCR te laten mislukken (misschien kwam dat ook wel doordat de vrouw die ons begeleidde GEEN WOORD ENGELS PRAAT!!!) dus dan gaat het alleen maar van an nee (die) en an nan (deze) en de rest vertelde ze dan vrolijk in het Thais verder, met een hoop onnodige gebaren en zo :S nou echt waar ik snapte er helemaal niets van.

Maar goed ik doe dus iets fout maar ik weet niet wat. De hoeveelheden doe ik goed, de volgorde doe ik goed maar iets gaat er fout. Roxan had wel een dikke 10 dit keer :) dus er is hoop. We hebben nu nog een 2e PCR erin staan, maar die kunnen we morgen pas bekijken. Dus even duimen hoor.

Vandaag zijn we ook bij een seminar aanwezig geweest (allemaal graduate students die hun onderzoek presenteren, nou ehhh dat is meer een literatuuronderzoek). En gelukkig konden wij al gelijk betweterig doen door te suggereren dat In Winconsin de kreupelheid bij koeien in de winter toeneemt omdat dan de koeien meer binnen staan en daarom meer voetproblemen zouden kunnen hebben (A) of niet LH?
Nou we zijn gelijk ook maar gedwongen om ook een presentatie te geven over een paar weken over ons onderzoek woehoe!! dus daar ga ik wel even actief mee aan de slag.

Daarna stond een welcome party op ons te wachten in het lab. We hebben nu mooie witte slaappyama's erbij met daarop in het Thais hopelijk de tekst iets van veterinairen houden van elkaar??? en de naam van hun faculteit. Heel lief.

Dat was het dan hoor, woeh dat lucht op :P






  • 08 September 2008 - 12:12

    Steffie:

    Helmie je weet toch dat het me in het dagelijks leven ook niet interesseert wat je doet met je studie dusseh rustig aan :p

  • 08 September 2008 - 12:34

    Marianne:

    Hahahaha Steffie toch :p Helms, als je wil spuien moet je dat vooral doen (je moet alleen niet verwachten dat we allemaal begrijpen waar je het over hebt)! En je weet het: alles komt goed!

    Xx Marianne (de relativerende)

  • 08 September 2008 - 14:18

    Lisa:

    Hee !!
    Ik snap ook nix van al jou onderzoekstaal maar het zal wel los lopen joh! laat roxan het jou gewoon een x uitleggen en miss lukt het dan wel!! Klinkt leuk wat je allemaal mee maakt zeg! Ookal reageer ik niet altijd ik lees wel al je verhalen!
    Fijne daagjes zus!
    kus

  • 08 September 2008 - 15:15

    Thea En Ad:

    Heerlijk om jouw avonturen te volgen, je maakt al heel wat mee in die korte tijd. Dat belooft wat de komende maanden..... Geniet van alles daar, schrijf er over, dan genieten wij hier mee! Groetjes uit Grave

  • 08 September 2008 - 17:15

    Michelle:

    hey,

    Weet je zeker dat je bij de PCR alles wat in het buisje moest erin hebt gedaan? ben je echt niets vergeten? ook de juiste temperatuurinstellingen ed?
    Ik duim voor je dat de tweede wel gelukt is en dat het ook lukt, als het voor 'echie' is!
    Die voetproblemen zou daarvan kunnen zijn, maar ook van bv. nattere bodem door regen (weet het klimaat niet zo goed daar)
    Nou, zet hem op! en ik wacht met spanning af of de tweede PCR wel gelukt is..

    groetjes Michelle

  • 08 September 2008 - 18:57

    Ruud, Marion & Milou:

    Ha die Helmie,

    Je wordt door de buurt in de gaten gehouden hoor ... Maar wat leuk om te lezen en te zien hoe het je daar vergaat. Heel veel succes maar vooral ook heel veel plezier. Maak er iets moois van! Hartelijke groeten van ons 3 tjes.

  • 09 September 2008 - 12:07

    Ingrid:

    Hoi Helmie,je zult wel denken wie is in godsnaam Ingrid,Nou ik ben de enige echte lievelings tante van Roxan(hoop ik). Ik wilde je even een bemoedigend schouderklopje geven na de tweede misslukking, ALLES KOMT GOED, je moet maar zo denken jij snapt er nog steeds veel meer van dan wij leken, voor mij is het allemaal abracadabra waar jullie het over hebben. Maar zo te lezen hebbenjullie ook veel plezier,houden zo,geniet ervan dan komt de rest vanzelf. Groetjes "van dat onbekende mens"

  • 12 September 2008 - 11:18

    Marianne:

    Hai helms! Gewoon doorgaan en dan lukt het vanzelf een keer. ;) Maar al dat gepraat over studiegerelateerde zaken.. Wat ik liever wil weten is hoe het daar met het mannelijk volk staat! :p Haha!
    dikke kus

  • 15 September 2008 - 06:54

    Brenda:

    Ik wens je veel sterkte met de PCR, maar als het Rox lukt is er hoop, dan kan zij het altijd nog aan je uitleggen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

Laatste nacht in Bangkok

13 December 2008

Back in Bangkok

11 December 2008

Chiang Rai, voor aapjes spelen, thai food &veearts

04 December 2008

Arme Veearts

01 December 2008

En de vakantie is begonnen!!
Helmie

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 77610

Voorgaande reizen:

24 November 2018 - 15 December 2018

Uganda, Pearl of Africa

12 September 2015 - 06 Oktober 2015

Theo en Helmie in Peru

16 December 2013 - 20 April 2014

Helmie goes Kiwi

14 September 2012 - 11 Oktober 2012

Het Polska avontuur

28 September 2011 - 26 Oktober 2011

Roadtrip van Calgary naar L.A.

15 November 2009 - 16 December 2009

Costa Rica

29 Augustus 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: