Vegas baby! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Helmie Lith - WaarBenJij.nu Vegas baby! - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

Vegas baby!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmie

17 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hoi allemaal,

We schijnen een chronisch tekort aan internet (en tijd) te hebben. Inmiddels staat de teller van onze roadtrip al over de 7000 km en hebben we net een trail achter de rug in de grand canyon.

Hier zijn we gisteren aangekomen nadat we de afgelopen dagen bij lake Mead verbleven hebben. (En eindelijk na 5 dagen hebben we weer kunnen douchen, heerlijk!!) We zijn 2x Las Vegas in gegaan en een maal naar Death Valley gereden. .

Ik heb nog 5 minuten volgens de klok, dus even doortypen. Een maal naar de Fremont street die in halloween thema was en de andere dag hebben we bijna alle grote hotels op Las Vegas boulevard afgedreuteld. Las Vegas was super gaaf. Al die neonlichtjes en attracties. Veel gratis entree bandjes gescoort, cocktails gedronken en ook nog flink gestapt in de mirage. Het was dan ook even een overstap om na 3 uurtjes slaap te vertrekken richting de Grand canyon. Vooral toen bleek dat een grote kolonie rode mieren hun intrek hadden genomen in onze koelbox :(. De kaas, de chocola en de pakjes rijst en pasta waren bezaaid met stekende mini mieren. We hebben sommige dingen nog kunnen redden, maar het was toch weer een avontuur. op weg daar naar toe hebben we nog even een stukje van de route 66 gezien. Op onze camping nu worden we gewaarschuwd voor de raven, maar daar hebben we nog weinig last van gehad.

Death Valley was een grote dorre woestijn met grote zoutvlakten, ook heel bijzonder. En Lake Mead met de Hooverdam, hier hebben we heerlijk kunnen zonnen, boekje lezen en zwemmen.

nog 30 sec, dus de foto's volgen later

• 17 Oktober 2011 - 22:08

Mar:

Hi Helms,

Lekker beknopt haha ;) Het nadeel van Internetcafés. Je begrijpt dat we wel wat meer Vegas-details willen als je terug bent hoor!

Heel veel plezier nog!

Xx Mar

• 18 Oktober 2011 - 07:36

Theo:

Hai Helmie,
    Beknopt en geen foto's.
    Die houden we nog tegoed.
    Het is een trip met uitersten. Natuur en airco/gambling stad las Vegas.
    Zijin ze daar allemaal vegatarier of heeft de lokale mac ook vegaburgers?

Kus Theo

• 18 Oktober 2011 - 08:17

Lisa:

Klinkt leuk Helmie!! Geniet er nog maar eventjes van :P! xxx

• 18 Oktober 2011 - 08:56

Michelle:

Hey Helms,

Super vet dat je in Vegas bent geweest en wat een km's hebben jullie gemaakt!

op de mieren kan ik maar 1 ding zeggen/zingen: weet je wat ik zie als ik gedronken heb? Beeeeesjes, BEEEEESSJES!

Veel plezier nog met de rest van de reis!

groetjes Michelle

• 18 Oktober 2011 - 09:32

Maarten:

Hey Helmie,

Klinkt idd weer als een mooi avontuur. En jaloers ;) tot snel. Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen die hier nog niet op staan.

Gr Maarten

• 18 Oktober 2011 - 17:07

Roxan:

Hey Helms,

Het klinkt echt allemaal supergaaf, jammer dat je te weinig tijd hebt om het hele verhaal op internet te zetten (met foto's), maar dat komt nog wel als je weer terug bent, nu hebben jullie zo te horen nog een heleboel leukere dingen te doen!

Groetjes,
    Roxan

• 18 Oktober 2011 - 20:55

Pascal:

Hey allemaal daar in de VS,

Hadden jullie wel extra vlees met al die mieren :P.

Ik ben ook wel benieuwd naar al die vegas details marianne smsde me wel al maar tot op heden nog weinig van gehoord.

Groetjes en Kus+knuffel voor marianne
    xPascal