Schaatsen, Shoppen, Stappen en Sight seeing in SLC - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Helmie Lith - WaarBenJij.nu Schaatsen, Shoppen, Stappen en Sight seeing in SLC - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

Schaatsen, Shoppen, Stappen en Sight seeing in SLC

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmie

08 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Hallo allemaal,

We hebben gister een rustige thuisblijf dag gehad, alle skype/foto's etc zijn weer uitgezocht en de was is weer gedaan. We zijn weer helemaal fris en fruitig. 's avonds zijn we naar downtown SLC gelopen en hebben we in de gateway district pizza gegeten en zijn vervolgens gaan stappen in de Trapp, wat de soort van bodytalk in Utrecht is. Het zag er van buiten heel creepy uit, maar het was binnen gezellig en groot en we hebben met z'n drieen genoten van de waanzinnig lekkere 1 liter Long beach drinks. (voor maar 10 dollar!).
De volgende dag ben ik eerst de stad gaan verkennen en vervolgens kwamen Mar en Renee ook en hebben we eigenlijk meer geshopt dan echt de stad bekeken. Onder andere shirtjes, backpacks met waterzakken, warme coole mutsen, nummerborden etc zijn ingeslagen. Daarna hebben we nog de skyline van SLC bewonderd op de bibliotheek en vervolgens zijn we naar de olympic oval gereden en hebben we daar 2 uur geschaatst. Jawel, DE plek waar Jochem Uytdehaagde en Gerard van Velde het goud behaalden (voor mij compleet onbekend tot op dit moment).

Morgen gaan we richting Zion NP rijden, waar de weersverwachtingen tenminste zonnig en onbewolkt zijn!! We gaan hier ook Bryce canyon bezoeken en daarna waarschijnlijk richting Las Vegas!!

• 09 Oktober 2011 - 12:02

Roxan:

Klinkt goed, al ben ik wel benieuwd hoe warme coole mutsen eruit zien ;)

• 09 Oktober 2011 - 18:54

Lotte:

He Helmie,

Mooie foto's!
    Niet te veel gaan gokken he... maar ja, what happens in Vegas, stays in Vegas ;)

Liefs Lotte

• 10 Oktober 2011 - 07:32

Theo:

hai Helmie,

Leuk om weer alles te lezen maar het feminisme straalt er niet vanaf ;-)))

Wat dacht je van Yvonne van Gennip
    Van Gennip is een van de succesvolste schaatssters die schaatsland Nederland heeft voortgebracht. Zij won bij de Olympische Winterspelen van 1988 in Calgary, Canada, drie gouden medailles: op de 1500, de 3000 en de 5000 meter

Groetjes Theo

• 10 Oktober 2011 - 11:26

Theo:

Heb ik weer een grote bek.

zit je in SLC en niet meer in Calgary.

zal wel juveniele alzheimer zijn

groetjes