Laatste nacht in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu Laatste nacht in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmie

16 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hmm, ga het stiekem toch wel missen hoor straks. Vooral het eten. De afgelopen dagen hebben we het rustig aan gedaan, In 35 graden door de JJ-market geslenterd, op maandag Wat arun bezocht en daarna de airco van het Pinklao shopping centre ingevlucht om daar naar de bios te gaan. We hebben Twilight gekeken, dat was echt een hele leuke film. Maar o, o, o wat worden ze hier geindoctrineerd met de koning zeg... Na een half uur reclame filmpjes, kwam nog 5 minuten film over de geweldige koning en positieve plaatjes van thaise mensjes die samen deden werken en lachen (met foto van de koning op de actergrond). Maar goed tja, dat hoort bij deze cultuur. Maar zoals de Farang die hier wonen zeggen, als de koning zou komen te overlijden dan is dat een nationale ramp.
Vandaag nog naar een shoppingcentre geweest, maar niets meer gekocht, (goed he), mijn tas puilt uit van de zooi die ik hier in 3 maanden verzameld heb. hahaha. Maar goed ik hoop dat het allemaal goed aankomt
Maar goed, morgen dus weer naar huis. Ik heb echt geen zin in de vlucht....

Nou dan sluit ik bij deze mijn allerlaatste berichtje in thailand op neer.

Het was een geweldig avontuur en ik denk dat ik hier nog wel een keer naar terug kom.

Iedereen bedankt voor de vele lieve berichtjes!!! Ik vond het super!

• 16 December 2008 - 17:27

Jacqueline:

Hey Helmie, jij bedankt voor de mooie verhalen!!!