Laatste nacht in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu Laatste nacht in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmie

16 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hmm, ga het stiekem toch wel missen hoor straks. Vooral het eten. De afgelopen dagen hebben we het rustig aan gedaan, In 35 graden door de JJ-market geslenterd, op maandag Wat arun bezocht en daarna de airco van het Pinklao shopping centre ingevlucht om daar naar de bios te gaan. We hebben Twilight gekeken, dat was echt een hele leuke film. Maar o, o, o wat worden ze hier geindoctrineerd met de koning zeg... Na een half uur reclame filmpjes, kwam nog 5 minuten film over de geweldige koning en positieve plaatjes van thaise mensjes die samen deden werken en lachen (met foto van de koning op de actergrond). Maar goed tja, dat hoort bij deze cultuur. Maar zoals de Farang die hier wonen zeggen, als de koning zou komen te overlijden dan is dat een nationale ramp.
Vandaag nog naar een shoppingcentre geweest, maar niets meer gekocht, (goed he), mijn tas puilt uit van de zooi die ik hier in 3 maanden verzameld heb. hahaha. Maar goed ik hoop dat het allemaal goed aankomt
Maar goed, morgen dus weer naar huis. Ik heb echt geen zin in de vlucht....


Nou dan sluit ik bij deze mijn allerlaatste berichtje in thailand op neer.

Het was een geweldig avontuur en ik denk dat ik hier nog wel een keer naar terug kom.

Iedereen bedankt voor de vele lieve berichtjes!!! Ik vond het super!

  • 16 December 2008 - 17:27

    Jacqueline:

    Hey Helmie, jij bedankt voor de mooie verhalen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2008

Laatste nacht in Bangkok

13 December 2008

Back in Bangkok

11 December 2008

Chiang Rai, voor aapjes spelen, thai food &veearts

04 December 2008

Arme Veearts

01 December 2008

En de vakantie is begonnen!!
Helmie

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 77561

Voorgaande reizen:

24 November 2018 - 15 December 2018

Uganda, Pearl of Africa

12 September 2015 - 06 Oktober 2015

Theo en Helmie in Peru

16 December 2013 - 20 April 2014

Helmie goes Kiwi

14 September 2012 - 11 Oktober 2012

Het Polska avontuur

28 September 2011 - 26 Oktober 2011

Roadtrip van Calgary naar L.A.

15 November 2009 - 16 December 2009

Costa Rica

29 Augustus 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: