Warszawa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Helmie Lith - WaarBenJij.nu Warszawa - Reisverslag uit Warschau, Polen van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

Warszawa

Blijf op de hoogte en volg Helmie

16 September 2012 | Polen, Warschau

Hallo allemaal,

Marise en ik zijn inmiddels gesetteld in hostel Krokodyl in Warschau.
De rit liep voorspoedig en was doodsaai 1200 km rechtdoor vanaf utrecht, onder begeleiding van Marise's oude metal en rock cd's en af en toe wat Poolse folklore muziek (mijn blauwe mormel kan geen mp3 cd's aan). We hebben er zelfs een half uur korter over gedaan door de nieuwe snelweg (arme TomTom).

Gisteravond hebben we overnacht bij een Nederlandse meneer die een camping heeft net over de grens van Duitsland. Echt een schat van een man. Zijn vrouw lag in NL in een revalidatiecentrum en hij vond het wel gezellig dat we er waren. Hij had net de frietpan aangezet en dus konden we gelijk aanschuiven voor frites met frikandellen (mijn eerste in 11 jaar tijd en hij smaakte verdacht prima). We hebben gezellig gekletst en op de zolder geslapen omdat het veel te koud was voor een tent volgens Willem. Wij vonden dit niet heel vervelend en hebben heerlijk geslapen.

Morgen starten we bij Koteria, we zijn benieuwd!

• 17 September 2012 - 20:19

Rik En Stef :

Hi Helmie,
    Intussen heb je, je eerste dag er alweer opzitten met hopen we aardige collega's en met lieve niet krabbende poesjes!!
    We gaan weer genieten van je verslag en wensen je een hele mooie tijd.
    liefs Rik en Stef

• 19 September 2012 - 09:25

Ilka:

Hey!
    Heel veel plezier in Polen! Red al die arme beestjes maar gauw van die nare testikels ;)
    Ben benieuwd naar jullie avonturen :)

Groetjes
    Ilka