De start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Helmie Lith - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

De start

Blijf op de hoogte en volg Helmie

14 September 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Alles zit in dozen, alles is geteld, de backpack is weer gepakt en het avontuur kan dan eindelijk van start gaan. Nog 8 uurtjes en Marise en ik zijn op weg. We rijden in twee dagen naar Warschau. Maandag gaan we beginnen met ons vrijwilligersproject.

We gaan twee weken castreren bij stichting Koteria (www.dierennood.nl project van september). Zij hebben tevens twee asielen in de buurt opgetrommeld zodat ik ook reuen en teven kan castreren.

Mijn dank is groot voor de bijdrage van mijn oude collega's en enkele studiegenoten voor een mega grote verzameling aan operatiematerialen, medicatie en handschoenen. (Ik heb voor zeker 700 euro aan hechtmateriaal, 250 euro aan steriele handschoenen en daarnaast nog een grote doos vol medicatie met een inkoopwaarde dat ik niet eens durf te schatten).

Speciale dank gaat uit naar:
- Dierenartsenpraktijk Uithoorn, Aalsmeer, Mijdrecht-Wilnis
- Dierenartsenpraktijk Ell
- Kliniek voor dieren Woerden en Dierenkliniek de Molen Utrecht
- Dierenartsenpraktijk Veenendaal
- UKG en stichting dierennood.

Hierna is de bedoeling dat we ook vakantie houden (mijn laatste vakantie was Amerika in oktober 2011, dus ik vind dat ik dat ook wel verdiend heb).

Leuk dat jullie weer allemaal van de partij zijn!

Groetjes Helmie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Het Polska avontuur

2 weken castratieproject in Warschau en daarna rondreizen.

Recente Reisverslagen:

19 September 2012

Koteria, Krokodyl

16 September 2012

Warszawa

14 September 2012

De start
Helmie

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 77552

Voorgaande reizen:

24 November 2018 - 15 December 2018

Uganda, Pearl of Africa

12 September 2015 - 06 Oktober 2015

Theo en Helmie in Peru

16 December 2013 - 20 April 2014

Helmie goes Kiwi

14 September 2012 - 11 Oktober 2012

Het Polska avontuur

28 September 2011 - 26 Oktober 2011

Roadtrip van Calgary naar L.A.

15 November 2009 - 16 December 2009

Costa Rica

29 Augustus 2008 - 18 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: