De start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Helmie Lith - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Helmie Lith - WaarBenJij.nu

De start

Blijf op de hoogte en volg Helmie

14 September 2012 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal,

Alles zit in dozen, alles is geteld, de backpack is weer gepakt en het avontuur kan dan eindelijk van start gaan. Nog 8 uurtjes en Marise en ik zijn op weg. We rijden in twee dagen naar Warschau. Maandag gaan we beginnen met ons vrijwilligersproject.

We gaan twee weken castreren bij stichting Koteria (www.dierennood.nl project van september). Zij hebben tevens twee asielen in de buurt opgetrommeld zodat ik ook reuen en teven kan castreren.

Mijn dank is groot voor de bijdrage van mijn oude collega's en enkele studiegenoten voor een mega grote verzameling aan operatiematerialen, medicatie en handschoenen. (Ik heb voor zeker 700 euro aan hechtmateriaal, 250 euro aan steriele handschoenen en daarnaast nog een grote doos vol medicatie met een inkoopwaarde dat ik niet eens durf te schatten).

Speciale dank gaat uit naar:
- Dierenartsenpraktijk Uithoorn, Aalsmeer, Mijdrecht-Wilnis
- Dierenartsenpraktijk Ell
- Kliniek voor dieren Woerden en Dierenkliniek de Molen Utrecht
- Dierenartsenpraktijk Veenendaal
- UKG en stichting dierennood.

Hierna is de bedoeling dat we ook vakantie houden (mijn laatste vakantie was Amerika in oktober 2011, dus ik vind dat ik dat ook wel verdiend heb).

Leuk dat jullie weer allemaal van de partij zijn!

Groetjes Helmie